martes, 16 de diciembre de 2008

Adéu

Ha passat el temps i la societat ja sap el que passa a casa mostra; el mal estat de les infrastructures al País Valencià s'ha demostat i l'abandó de les nostres comarques per part d'algunes administracions s'ha fet pública a diversos mitjans de comunicació.
La missió d'aquest blog ha sigut complida i jo prefereixo dedicar-me a escriure sobre temes que m'afecten professionalment; així que a través de wordpress em dedicaré a fer divulgació: vull donar a conèixer el territori que ocupem i parlar de creixement poblacional i turístic sostenible.
Per saber el que passa teniu una sèrie de vicles que deixo al blogroll on també deixaré constància a través d'un link de la meua nova adressa.
A tots els que m'heu llegit gràcies. Voldria agraïr especialment a Vicent Baydal i al Diari No Tan A Prop la seua complicitat; estic convençut que s'apropen temps de canvi al País Valencià.

2 comentarios:

Plataforma ciutadana dijo...

Bona sort i bon any!

Vent d Cabylia dijo...

Moltes gràcies a tu i molts d'ànims amb els nous projectes. Eixos temps de canvi no seran possibles sense que tots hi posem de la nostra part. Fins una altra!